در مورد يادداشت سايت ۲۸ اسد

زیرمتون
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

رسام

با تقديم تبريکات عيد سعيد فطر که هنوز هم سايه جنګ در کشور ما وشما سايه افکنده عرض شود که

تبصرۀ من " تبصرۀ کوتاه بر تبصرۀ کوتاه" که قبلاً در سايتهاي تل افغان و سپرغۍ نشر شده، باالهام از نوشته محترم داکتر نعمت رساتحت عنوان" مصالحۀ ملی هدفي که قرباني وسيله شد" و اخيراً نوشته آقای عصمت رسا تحت عنوان "تبصرۀ کوتاه پیرامون کنفراس علمی- سياسی بمناست دهمین سالگرد شهادت داکتر نجیب الله " صورت گرفته است. این تبصره دو بخش داشته که یکی درابطه به نوشته محترم نعمت رسا و بخش اساسی آن متوجه خود تبصرۀ کوتاه محترم عصمت رسا بوده که پیرامون تدویر کنفرانس علمی دهمین سالگرد شهادت داکتر نجیب الله حرف های خودرا زده و آنر انتقاد نموده بود . برایمن سوال بر انگیز است که چرا 28 اسد آنرا به موقعش نشر نکرد!

اکنون سایت 28 اسد در یادداشت خود نخست سایت خودرا منکراز وابستگی به جناح ها و فرکسیونهای حزبی ميداند و حتی منکرپخش نظريات بخشي از هوداران ترقۍ خواه شده است ! و در واقع گردانندۀ سيل بين اين سايت میخواهد بگویند که ما صرف نشسته ایم تا بر همه سایت ها نظارت کرده نوشته های دیگران را کاپی نموده وبعداً که بیکار شدیم یگان دیکته و امر ونهی خود را نیز به ديگران صادر ميکنیم ومی بینیم که نتيجه اش چه ميشود!.

نکته جالب که در يادداشت 28 اسد است اينست که ازمتن اصلی تبصرۀ کوتاه برتبصرۀ کوتاه که متوجه عصمت رسا بوده، طفره رفته وصرف به این اکتفا نموده که " گردانندۀ صفحه.. "معتقدند که عامل فاجعۀ افغاستان نه تنها اين يا آن شاخه يا فرکسيون ح،د،خ ، ا است بلکه همه جريانات سياسۍ موافق ومخالف ح،د،خ، با درجات متفاوتۍ نقش منفۍ را بازۍ نموده اند که تاريخ درزمينه قضاوت بيطرفانه وبيرحمانه خود رانموده و خواهد نموده٠"

درواقع گردانندۀ سایت بيست و هشت اسد و کسانيکه در عقب آن قرار دارند و آغازين مهرۀ و محرک فاجعه کشور ما بوده، خودرا مبرا از اين همه فاجعه انساني ندانسته و بحیث قاضی خودرا در طاق نیسان نشانند و دیگران را به نقش منفی متهم نسازند!!.

من امیدوارم که سايت 28 اسد متن نوشته بنده را که با يک کمی تغیر به آدرس خودشان نیز ارسال شده اگر نشر نميکند يکبار بازهم آنرا بخواند که منظورم تنها سوال دوستانه از داکتر نعمت رسا نبوده بلکه متوجه اقای عصمت رسا نیز بوده که خودرا دولت فکر نموده و فرامين هشت گانه و احکام خويش راصادر ميفرمايند !!!

اميد است با اين توضیح اضافی ابهام ! مسئله را روشن نموده باشم .

براي شما روز هاي خوش عيد سعيد فطر خواهانم .

باحترام