اطلاعیه انجمن حقوقدانان افغان در اروپا در مورد تدویرسالانه کنفرانس علمی انجمن

ټولنیز
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

 

اعضای محترم ، دوستان و علاقه مندان  گرامی انجمن،

قرار است  انجمن حقوقدانان افغان در اروپا بروز شنبه 8 دسامبر 2018 پنجنمین   کنفرانس علمی – مسلکی  سالانه خویش را  در شهر انتورپن  کشور شاهی بلژیک  برگزار نماید.

آین کنفرانس در همکاری با انجمن فرهنگی افغانان ( درده لاین)  مقیم شهرک دیورنه شهر انتورپن تنظیم گردیده است

.

 

کنفرانس ما اینبار مقالات پیرامون محتوا و  ارزش های قانون اساسی افغانستان وعوامل بازدارنده تطبیق آنرا ارائه و مورد بحث و تبادل نظر  حقوقی قرار خواهد داد.

 

ضرورت  تطبیق بلا انحراف مواد قانون اساسی ، راه های مقابله با عوامل بازدارنده تطبیق آنها ، بررسی زمینه های آسیب پذیری قانون اساسی ،  نیاز مبرم بخاطر تحقق میثاق های بین المللی  و الحاق به میثاق ها جدید، موقف حقوقی افغانان مقیم کشور های اروپائی  در پروسه های ملی منجمله انتخابات ، موضوعاتی اند که مورد توجه انجمن در شرایط موجود جامعه ما میباشند که در این کنفراس تعمق بر آنها صورات خواهد گرفت.

 

این کنفرانس با در تبادل نظر قرار دادن موضوعات مهم و دلچسپ به تعداد از سوالات دارای اهمیت و بر بنیاد منافع ملی و بین المللی افغانستان پاسخ ارائه خواهد نمود.  کنفرانس بدون شک  دیدگاه های خویش را به جامعه افغانی، حلقات رسمی و غیر رسمی سیاسی و اجتماعی داخل و خارج کشورپیشکش  خواهد نمود ،  تا باشد  که انجمن  دین ملی و وطنی اش را بر مبنای حب وطن و ادای مسئولیت در برابر  ملت بزرگ  ما افغانستان و مردم آن در  داخل و خارج کشور اداٌ نماید .

 

ما ضمن ارزومندی اشتراک  شما ، به همکاری های تان ، منجمله سهمگیری در بحث ها و تبادل نظر ها  برای چنین یک جمع آمد وزین و با محتوا  چشم به انتظاریم.

 

اعضای انجمن و علاقه مندان محترم میتوانند از اشتراک شان از طریق مسئولین انجمن در کشور مربوطه و یا از طریق نمرات  تیلفون که در سایت انجمن قابل دسترسی هستند،آآدرس الکترونیکی و صفحه فیس بوک آن شورای رهبری را مطلع سازند  . همچنان  شعبات  کشوری انجمن اسم و مشخصات دوستان و علاقمندان انجمن را که در این کنفرانس علمی اشتراک مینمایند ، به سکرتر مسئول انجمن اطلاع داده تا   ایشان با در نظر داشت امکانات و ظرفیت سالون قبلاٌ دعوتنامه های کنفرانس را بتوانند بدست بیآورند.

 

پروگرام جلسه ، بروشور و دعوتنامه را  بعداٌ از طریق آدرس های الکترونیکی تان بدست خواهید آورد.

 

تماس: فیس بوک انجمن حقوقدانان افغان در اروپا/

www.hoqooq.eu    /    دا بریښنالیک پته د چټیاتو تر وړاندې ساتل کیږي. تاسې د جاوا سکریپټ فعالولو ته اړتیا لرئ څو یې وګورئ.