وحدت ما ضامن بقای ما و نجات مردم افغانستان است

زیرمتون
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

 

 

شهر هامبورگ آلمان

با اتکاء به روحیه وحدت طلبانه اجلاس ارگانهای رهبری احزاب،سازمانها و حلقات ایجاد شده از بدنه حزب وطن سابق ح.د.خ.ا. وعده ای از شخصیت های غیر متشکل،ارج گزاری و تأیید از عملکرد کمیسیون تفاهم و وحدت و غرض حمایت از آن،به منظور جستجوی راه های مشخص رسیدن به هدف که در اسناد مصوب کمیسیون تفاهم و وحدت تسجیل گردیده،بروزهای 30 و 31 جنوری 2010 در فضای گرم رفیقانه و صمیمانه در شهر هامبورگ المان دایر گردید

.
درین اجلاس تاریخی در باره تدارک و تدویر مجمع عالی احزاب،سازمانها وحلقات ایجاد شده از بدنه حزب وطن سابق ح.د.خ.ا.بحث صورت گرفته ، توافق نمودند:
-
احزاب،سازمانها و حلقات باور کامل دارند که تدویر مجمع عالی پروسه ایست کثیرالجوانب وطولانی،اعضای کمیسیون تفاهم و وحدت صلاحیت دارند تا الی تدویر مجمع عالی به اقدامات معین سیاسی تشکیلاتی،ازجمله اتحادها و ایتلافهای دوجانبه و چند جانبه ، اتخاذ مواضع مشترک در رابطه با مسایل با اهمیت ملی و بین المللی، متوصل گردند.
-
کمیسیون صلاحیت دارد تا ترکیب خودرا با افزودن نماینده گان با صلاحیت احزاب،سازمانها و حلقات که تازه به این پروسه می پیوندند توسعه بخشد.
-
کمیسیون وظیفه دارد تا در موقع مناسب گامهای عملی را جهت دعوت جلسه مشترک کمیسیون تفاهم و وحدت و روسا و مسؤلان احزاب،سازمانها و حلقات عضو کمیسیون جهت بحث پیرامون ایجاد کمیسیون تدارک مجمع عالی احزاب،سازمانها و حلقات ایجادشده از بدنه حزب وطن سابق ح.د.خ.ا.،بردارد.
-
احزاب،سازمانها و حلقات ایجادشده از بدنه حزب وطن سابق ح.د.خ.ا در خارج از کشور،حمایت کامل خودرا ازاصل تدویر مجمع عالی در داخل افغانستان اعلام میدارند.
وحدت ما ضامن بقای ما و نجات مردم افغانستان است.
نام سازمانها:
1-
تشکیلات مؤقت انسجام اعضای حزب وطن
2-
حزب دموکراتهای آزادیخواه افغانستان
3-
حزب ملی افغانستان
4-
حزب ملی دریح
5-
حزب ملی فعالین صلح افغانستان
6-
حزب واحد( نهضت فراگیر دموکراسی و ترقی ومتحد ملی افغانستان)
7-
کمیسیون تفاهم و وحدت حزبی های حزب وطن در ویسبادن المان
8-
کمیسیون مؤقت تفاهم و وحدت اعضای سابق حزب وطن(ح.د.خ.ا) در کشورشاهی هالند
9-
کمیسیون مؤقت تفاهم و وحدت اعضای سابق حزب وطن ( ح.د.خ.ا) در شهر هامبورگ المان
10-
نهضت آینده افغانستان

این مطلب را یک اقدام نیک وبجا باید تمام اعضا حزب د،خ،ا ویا حزب وطن تلق نماید ودر جهت تحقق ان وظیفه انسانی ووجدانی فرد فرد عضوه حزب میباشد،بنا ایجاب مینماید تمام سایت های چپ دموکراتیک بدون تعصف در نشر ان اقدام نمایند ،پای سرور میړنی